NStar

NStarTM ir izmaksu efektīvs nesaistes pieejas kontroles risinājums, kurā apvienota ilglaicīgi pārbaudīta aparatūra un programmatūra un identifikācijas kartes ar mūsu pieredzi šādas aparatūras uzstādīšanā.

Ieejas kontroles sistēma NStarTM (tālāk - sistēma) ir labi aprobēts ASV firmas Honeywell (www.honeywellaccess.com) izstrādājums. Tā ir daudzpusīga, droša un viegli paplašināma sistēma. Sistēma sastāv no datora ar instalētu specializētu programmatūru un uz specializētas kopnes pie datora pieslēgtiem vadības paneļiem. Vadības panelis saņem informāciju no ID karšu nolasītājiem un vada durvju atvēršanu vai citas izpildiekārtas.  Sistēma strādā datora vadībā, taču nesaistes režīmā. Tas nozīmē:

  • ar datorā instalēto programmu (ērts darbs Windows vidē) var konfigurēt sistēmas paneļus, ierakstīt paneļu atmiņā karšu kodus, saglabāt failā uz datora diska paneļa reģistrēto notikumu vēsturi, utt.. Taču nepārtraukts programmas darbs nav nepieciešams
  • apturot programmas darbu, sistēmas darbs neapstājas, durvju vadība turpinās, dati par lietotājiem paneļu atmiņā nezūd, un notikumu uzskaite tajā turpinās

Sekojošajā attēlā parādīta Sistēmas struktūrshēma.

NStar strukturshema

Vienam vadības panelim var pieslēgt 2 karšu nolasītājus un tādejādi vadīt 2 durvis tikai ieejot (izeja brīva), vai vienas durvis, reģistrējot kā ieiešanu, tā iziešanu.

Kā izpildmehānismu parasti izmanto durvju elektromehānisko sprūdu, nākošais populārākais risinājums ir durvju elektromagnēts, kas tās notur aizvērtā stāvoklī.

Kontroles paneļa funkcionalitāti ir iespējams papildināt ar bezvadu karšu lasītāju un izpildmehānismu. ADI ir izstrādājis protokola konverteru, kas parasta karšu lasītāja vietā NStar panelim (un praktiski jebkuram citam vadības panelim) ļauj pieslēgt ASSA ABLOY Aperio™ centrmezglu, kas  savukārt nodrošina bezvadu lasītāja un izpildiekārtu vadību. Tas ir ērti vietās, kurās ir grūti izvilkt savienojošos vadus, arī dizainiski Aperio™ ir ļoti pievilcīga. Detalizētu informāciju par šādu risinājumu Jūs atradīsiet šeit.

Vadības paneļa papildus ieejas ļauj pieslēgt dažādus devējus un uz vadības datora iegūt operatīvu informāciju. Pievienojot papildus vadības paneļus, Sistēma ir viegli paplašināma. Nepieciešamības gadījumā papildus paneļus iespējams pieslēgt arī izmantojot Ethernet datortīklu, tādejādi apvienojot vienā sistēmā arī attālinātus objektus.

Nozīmīgākās īpašības:

  • Pabeigta divu durvju pieejas kontroles sistēma
  • Viegli intuitīvi apgūstams lietotāja interfeiss
  • 1 panelis nodrošina 2 kontroles punktus, ar papildus kontroles
    paneļiem paplašināma līdz 128
  • 2 000 lietotāju datu bāze katrā panelī, paplašināma līdz 10 000
  • 10 000 notikumu bāze katrā panelī, paplašināma līdz 100 000
  • 32 bitu vadības paneļa procesors nodrošina ātru datu apstrādi
  • 8 ieejas stāvokļu devējiem, programmiski pārraugāmas
  • 4 releju izejas
  • Komunikāciju protokols – RS232, ar pārveidotāju RS485
  • Iespēja izmantot TCP/IP interfeisu caur papildus ierīci NSLAN1
  • Paneļa datu automātiska dublēšana datora cietajā diskā
  • Paneļa iestatījumu saglabāšana pie izslēgtas barošanas
  • Kartes 26-, 32- un 34- bitu Vīganda formāta atbalsts

Minimālās prasības datoram

  • Procesors – sākot no Pentium III, 1 GHz takts
  • 256 MB brīvpiekļuves atmiņa
  • 2,1 GB cietais disks
  • Virknes RS232 standarta ports
  • Savietojams ar Microsoft Windows 2000 Pro, Windows XP Pro, Windows 2000 Server
  • Datubāze – Microsoft Data Engine (MSDE)

NStarTM vadības programmatūra ir intuitīvi apgūstama, ļauj viegli

mainīt sistēmas parametrus un iegūt nepieciešamās atskaites.

Programmatūras nozīmīgākās īpašības:

  • Uzskatāma pieejas līmeņu apskate un vadība ControlMap logā
  • Notikumu apskate EventView logā
  • Identifikācijas karšu pievienošana un dzēšana
  • Ieejas atļauja/aizliegšana izvēlētajos laikos
  • Lietotāju apskates logs, katram kartes lietotājam
    atvēlēti 40 papildus aprakstošie lauciņi
  • Datu bāzes dublējumkopiju plānotājs
NStar control map logs NStar card holder logs

NStar event logs

Atskaites un to filtri:

Pēc uzdotā laika un datuma, pēc nolasītāja, pēc Lietotāja, pēc Lietotāja aprakstošā lauciņa (piemēram klases), pēc transakcijas tipa, pēc trauksmes punkta stāvokļa, pēc operatora, atļautā pieejas līmeņa, pēc laika zonas.

Sistēmas uzstādīšanai nepieciešams izveidot projekta skici, kurā parādās nepieciešamās iekārtas un slēguma shēmas. Pēc iekārtu iegādes nepieciešams veikt to uzstādīšanu un savienošanu ar atbilstošiem kabeļiem (dators – kontroles paneļi – nolasītāji – elektromagnētiskās izpildierīces). Nepieciešams veikt atsevišķus namdara darbus – piemēram kontrolējamo durvju uzliku nomaiņu un elektromehāniskā sprūda iestrādāšanu. Lai katru Lietotāju piesaistītu noteiktai kartei, nepieciešams veikt karšu personalizāciju vai nu ar krāsu sublimācijas vai termopārneses metodi vai, vienkāršākā variantā, ar papīra uzlīmi. Jāsagatavo projekta izpilddokumentācija.

Izvēlētajā datorā jāinstalē nepieciešamā vadības programmatūra, jāievada Lietotāji un to Identifikācijas kartes (to kodi). Ja tiks izteikta vēlme, SIA “ADI” var veikt pirmreizējo datu importu. Tiks veikta Sistēmas operatoru apmācība, kā arī operatīva palīdzība Sistēmas darba sākuma periodā. Sistēmu iespējams izveidot tā, lai ugunsgrēka trauksmes gadījumā sistēma atbloķējas.

Detalizēta informācija par NStar sistēmu atrodama šeit, uzstādīšanas informācija šeit.

Bauskas 58A-2, Rīga, LV-1004
tālr.: +371 67860094
fakss: +371 67605547
E-pasts: office[ at ]adi.lv
© Copyright 2016 ADI