Lojalitātes sistēma

ADI izstrādātā klientu piesaistes sistēma izmanto sadalītas datu bāzes principu un tās galvenā iezīme ir klienta lojalitātes punktu (un pēdējo transakciju) saglabāšana ne tikai datu bāzē, bet arī pašā kartē. Klientu dati uzreiz tiek saglabāti divās vietās: Klienta kartē un lokālā vai centrālā punktu datu bāzē. Līdz ar to sistēma iegūst kā tiešsaites (on-line), tā nesaistes (off-line) sistēmu galvenās priekšrocības.

Sistēma, kas sastāv no daudziem karšu pieņemšanas punktiem, var strādāt bezsaites režīmā, tajā pašā laikā, izmantojot karti, var iegūt informāciju par transakcijām citos punktos. Pastāvot datu tīklam, Sistēmu var viegli nokonfigurēt darbam ar centrālo datu bāzi, bet paralēli dati tiek ierakstīti arī kartē.

Sistēmas pamatā ir Mifare® Plus karte, viena no pasaulē visvairāk lietotajām un drošākajām bezkontakta atmiņas kartēm:

  • Datu aizsardzībai tiek izmantoti Kartē  iebūvētie kriptēšanas un autentifikācijas mehānismi;
  • Kartes datus var izmainīt tikai autorizēts lietotājs – šajā gadījumā ADISLoyalty;
  • Kartē tiek glabāti kā Lojalitātes punkti, tā arī  pēdējo transakciju dati („nobrūkot” datu bāzei, tā var tikt atjaunota no Klienta kartēm).

Sistēmas komponentes:

  • Mifare® Plus karte;
  • PC programmatūra ar draudzīgu lietotāja interfeisu Klientu piesaistes sistēmas vadīšanai;
  • Speciāli kartei konfigurēts karšu lasītājs (vai karšu lasītājs ar specifisku programmatūru un datiem);
  • PC savietojams dators ar Windows 7 vai Windows 8 operētājsistēmu.

Saslēgums

Specializētās programmatūras galvenās īpašības:

  • Pārslēdzama lietotāja inerfeisa valoda (latviešu, angļu, krievu);
  • Microsoft SQL Express datu bāzes vadības programma ierakstu, Klientu un lojalitātes punktu glabāšanai un pārvaldībai (SQL Express ir lietošanai un izplatīšanai brīva relāciju datu bāzu vadības programmatūra (apjomam līdz 2 GB)), nav nepieciešama papildus licencēšana;
  • Kompakta ierakstu struktūra, datu bāzes apjoms pietiekošs ilgam laikam;
  • Savrups (nesaistes – off-line) darbs uz atsevišķa datora vai iespēja strādāt ar centrālo datu bāzi (tiešsaite – on-line). Jebkura no darbstacijām, bet tikai viena, var tikt nokonfigurēta kā centrālā datu bāze;
  • Speciāli izstrādāts, aizsargāts un drošs bezvadu komunikāciju mehānisms ar Mifare® Plus karti;
  • Aizsargāta Karte ar drošām kriptogrāfiskām (šifrēšanas) atslēgām, Sistēma atpazīst piederīgu karti, izmantojot autentifikāciju;
  • 3 līmeņu Lietotāju tiesību pārvaldība: operators, vadītājs un administrators: 2 līmeņu autentifikācija – ar paroli un speciālu karti;
  • Draudzīgs lietotāja interfeiss lojalitātes punktu ievadam un atlaižu līmeņa indikācijai: nepieciešamas tikai iesācēja līmeņa datorprasmes;
  • Klienta svarīgākās informācijas saglabāšana kartē, lai nodrošinātu nesaistes datu apmaiņu starp servisa punktiem;
  • PC darbstacija tradicionālajā konfigurācijā: monitors, klaviatūra un pele vai skārienjūtīga monitora konfigurācija, kas ļauj ekonomēt galda virsmu, papildus iespējama mazā ciparu klaviatūra;
  • Jaudīga meklēšanas programmatūra, kas ļauj atrast ierakstu, izmantojot minimālu sākuma informāciju;
  • Atskaišu programmatūra, atskaites failu vai drukātā veidā;
  • Dažādi atskaišu failu tipi: pdf, csv;
  • Iespēja atjaunot karti un tās informāciju kartes nozaudēšanas gadījumā;

Klienta Lojalitātes punktu pārvaldības Sistēmas loģika

Sākumā lietotājs tiek piereģistrēts kā jauns Klients. Tiek savākti nepieciešamie obligātie personas dati un saglabāti datu bāzē apkalpošanas punkta datorā. Tiešsaistes režīmā dati automātiski tiek pārsūtīti uz centrālo datu bāzi. Nesaistes režīmā dati var tikt manuāli eksportēti un tad vēlāk importēti centrālajā datu bāzē. Ar nākošo soli jauna karte tiek piesaistīta Lietotājam un tā identifikācijas dati tiek elektroniski ierakstīti kartē. Katrai kartei ir savs unikāls elektroniskais identifikators. Karšu sagataves tiek piegādātas ar tipogrāfiski nodrukātu Sistēmas īpašnieka  dizainu, piemērotas krāsu sublimācijas personalizācijai. Karte un Lietotājs sistēmā tiek identificēti, izmantojot  kartes unikālo numuru. Tā kā personificētas kartes satur dažus obligātos  Lietotāja  datus un lojalitātes punktu informāciju, tā var tikt atpazīta un apstrādāta citos servisa punktos,  kuros ir uzstādīta Sistēma, neskatoties uz to, ka punkti nav reālā laikā savā starpā savienoti.

Karti tuvinot nolasītājam, tiek parādīts piemērojamais atlaides līmenis. Punktu un atlaižu piešķiršanas parametrus uzstāda administrators vai menedžeris. Pārdošanas punkta operators ievada jaunā pirkuma summu un Sistēma pieskaita un saglabā jauniegūtos punktus.

Home logs

Klienta atsauksme:

Mūsu uzņēmumā SIA “ADI” ieviesa  un apkalpo pastāvīgo klientu karšu sistēmu “ADISLoyalty”.

Īsumā raksturojot – ar tās palīdzību mēs ērti un vienkārši varam izveidot savu pastāvīgo klientu datu bāzi, kurā varam saglabāt gan klientu kontaktinformāciju, gan reģistrēt pirkumus un attiecīgi – piešķirt atlaides. Izveidoto “ADISLoyalty” sistēmu izmantojam salīdzinoši nesen. Sākums ir bijis veiksmīgs un izdevies – gan karšu izgatavošana, gan pašas sistēmas ieviešana. Var teikt, ka ir izpalicis “testēšanas” periods, kad, sistēmai uzsākot darbu, jānovērš kādas nepilnības vai sīkas kļūdas. Šajā ziņā viss veiksmīgi darbojas jau no pirmās dienas. ADISLoyalty” ir viegli apgūstama, to var vienkārši, bet precīzi pielāgot  katra uzņēmuma konkrētajām vajadzībām, turklāt sistēmas darbības nodrošināšanai nav nepieciešami sarežģīti tehniski risinājumi –  pietiek tikai ar datoru un printeri (vai vēl vienkāršākā variantā – tikai ar datoru) un, protams, nepieciešamas pašas kartes.

Turklāt pamata darbību nodrošināšanai ikdienā nav nepieciešams pat interneta pieslēgums.

Uzskatām, ka “ADISLoyalty” galvenās priekšrocības ir tās nelielās izmaksas, vienkāršā apguve, minimāls tehnisks nodrošinājums un ērtā, pārskatāmā lietošana!

Esam ļoti apmierināti!

Logo Mazputniņš

Ilze Gaiduka

Veikala “Mazputniņš” īpašniece

www.facebook.com/mazputninsh

Bauskas 58A-2, Rīga, LV-1004
tālr.: +371 67860094
fakss: +371 67605547
E-pasts: office[ at ]adi.lv
© Copyright 2016 ADI